joi, 2 octombrie 2014

Începe acţiunea de recontractare a energiei electrice. Ce trebuie sa facem?

Schimbarea cadrului legislativ şi de reglementare implică acţiuni pe care furnizorii de energie trebuie sa le deruleze împreună cu clienţii lor. Cea mai importantă dintre acestea este înnoirea contractelor de furnizare a energiei electrice, astfel încat să fie incluse noile prevederi legislative, care va începe în câteva luni.

Având în vedere numărul mare de clienţi şi dorinţa de a avea un contract transparent în relaţia cu aceştia, ne aşteptăm ca procesul să fie unul de durată. 

Pentru a îl simplifica şi totodată a ne conforma prevederilor legale, începem prin a actualiza baza de date de clienţi cu datele personale care vor trebui înscrise în contracte. 

Este important de ştiut că actualizarea permanentă a acestora ne ofera posibilitatea de a comunica mai usor cu clienţii, de a îi informa în timp util asupra schimbarilor ce intervin atât din punct de vedere legal, cât şi al facilităţilor pe care CEZ le pune la dispoziţia acestora. 

În plus, se întamplă destul de des ca facturile de energie să nu ajungă la destinaţie sau să ajungă cu întârziere. Una din cauze este neconcordanţa între numele titularului de contract şi cel al ocupantului locuinţei alimentate cu energie electrică. Daca vi s-a intamplat acest lucru, atunci verificaţi conformitatea datelor din facturi în raport cu datele locatarului. 

Pentru confortul dumneavoastră şi pentru a putea contracta energia electrică, adresăm clienţilor CEZ Vânzare rugămintea de a ne transmite actualizările de date personale de fiecare dată cand acestea se modifică. 

Sunt absolut necesare urmatoarele informatii: nume, prenume proprietar/chiriaş, adresa locului de consum şi adresa de corespondenţă – dacă doriţi primirea corespondenţei la altă adresă, telefon, adresă de e-mail, CNP,  informaţia legată de existenţa mai multor locuri de consum în zona de distribuţie CEZ şi opţiunea pentru aderarea la serviciul E-factura. Transmiterea unei copii după cartea de identitate este de asemenea necesară şi recomandată.   

Clienţii CEZ Vânzare au la dispoziţie următoarele canale pentru transmiterea informaţiilor menţionate anterior, într-un mod foarte uşor şi rapid: prin e-mail la adresa cez_crc@cez.ro  sau prin poştă la adresa:  Strada Bulevardul Republicii, numărul 17, localitatea Târgu Jiu, judeţul Gorj, cod poştal 210152.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu