marți, 16 septembrie 2014

Sprijinim copii in demersul educational si al cultivarii valorilor

In postarea anterioara “Mens sana in corpore sano” povesteam despre rolul educational pe care noi, salariatii CEZ Vanzare, ni l-am asumat fata de copiii din comuna Lipovu, judetul Dolj, in cadrul proiectului nostru de suflet „Caravana cu Povesti”.

A face parte din procesul de educatie si formare a tinerilor ofera o satisfactie greu de egalat. De fapt, datoria noastra morala, a tuturor, este sa educam generatiile viitoare. De accea ne-am propus sa organizam o serie de activitati de educatie non-formala, a caror finalitate consta in dezvoltarea armonioasa a tinerilor si promovarea egalitatii de sanse. Am decis ca periodic sa aducem in casa lor un eveniment notabil din istorie, religie sau stiinta, cultivandu-le astfel gustul pentru cunoastere.

In ianuarie, deoarece deplasarea am facut-o in data de 23, am sarbatorit impreuna cu copii Unirea Principatelor Romane, marcand momentul printr-o hora desfasurata in curtea Centrului, dupa ce am vizionat impreuna istoria momentului atat de important pentru tara noastra.




In februarie, am prezentat povestea primelor lampi de iluminat montate in fata Teatrul National in urma cu un secol si am descoperit cate lucruri minunate se pot realiza din becurile reciclate. Copii au fost fascinati de timpurile in care nu existau surse de lumina....



In martie, am discutat despre semnificatia martisorului  Am continuat cu un joc energizant, apoi am invatat despre basmul popular si cum sa ne comportam in societate.





Aprilie a continuat cu lumea basmelor, dar si o introducere in poezie. Apoi ne-am dedicat atitudinii si comportamentului in societate.



In mai, cu cateva zile inainte de 1 iunie, am sarbatorit ziua copilului cu multe dulciuri si cu o carte pentru fiecare, pe care copii au promis ca ne-o vor povesti in toamna. A fost ultima intalnire inainte de vacanta, iar copii ne-au impartasit planurile lor, spunandu-ne totodata ce asteptari au de la viitorul an scolar.




A reinceput scoala si a venit din nou momentul sa deschidem pentru copiii din cadrul proiectului „Caravana cu povesti” lumea povestilor, a cartilor, a jocurilor, cu alte cuvinte, lumea copilariei.... 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu