luni, 28 aprilie 2014

Sa protejam natura si sa primim E-factura!

Cand eram copil, am invatat ca pomii au viata…Si ca traiesc pentru ca oamenii sa se odihneasca la umbra lor, sa fie aparati de ploaie de coroana lor si sa respire un aer mai bun.

De ce atunci, in ultima perioada, lumea distruge padurile? Dureaza ani pana cand un copac ajunge la maturitate si doar minute pentru a fi distrus…

Un pas pe care-l putem face fiecare dintre noi, pentru a salva un copac, este sa limitam, pe cat posibil, folosirea facturilor tiparite pe hartie.

Cand eram in scoala, profesoara de ecologie (frumoasa materie, o mai fi in programa scolara astazi?) ne spunea ca, de cate ori rupem o fila din caiet, distrugem un copacel si de cate ori un copac moare, ecosistemul se dezechilibreaza.

Deci sa spunem NU facturilor tiparite pe hartie!

Un simplu e-mail imi arata continutul facturii, soseste intotdeauna la timp, nu este aruncat de postas in cutia altcuiva si ramane in Inbox cat de mult vreau eu sa-l tin, pentru a face comparatie intre facturi.
Un simplu click si pot citi factura. Daca scrisul este prea mic, in loc sa-mi schimb ochelarii, pot sa maresc imaginea pe display. Si, in loc sa-mi fac un dosar cu facturile, pot sa le arhivez electronic.

Si nu ma costa nimic in plus…


Voi ati incercat?

3 comentarii:

  1. Laudabila intiativa dumneavoastra. Felicitari si pentru proiectele promovate cu succes in cadrul "programului" energie pentru bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am 2 intrebari specifice:
    1. Cind se va schimba procedura CEZ in cazul afectarii functionalitatii utilajelor datorita intreruperii furnizarii la un consumator industrial ?Aici ma refer la compensatii in factura prin valoarea reparatiilor utilajelor.
    2. Cind se va schimba atitudinea directorilor departamentelor de reparatii instalare prin faptul de a nu mai 'proteja" prin livrari "prefentiale" anumitor clienti ?Am avut nenumarate intreruperi de curent si am constatat ca de obicei conectarea se face pe baza prieteniilor chiar daca acei clienti sint rau platnici si au datorii fata de CEZ.


    Adresa mea de email este in lista dvs. de la CEZ distributie iar daca vreti o pot scrie ulterior aici pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  3. Stimate cititor,

    Intrebarile dumneavoastra surprind realitati cu care se confrunta numerosi clienti, din diverse zone geografice, de accea, pentru a facilita accesul la informatie, raspunsurile au fost oferite in noul articol de pe blog, asupra caruia va rog sa va indreptati atentia. (http://cez-mirela-dima.blogspot.ro/2014/07/despagubiri-datorate-intreruperii-in.html)

    Pentru a putea analiza si corecta situatia pe care ati prezentat-o, sunt necesare cateva informatii suplimentare legate fie de identitatea clientului pe care il reprezentati, fie de data la care s-au inregistrat evenimentele descrise de dumneavoastra.

    Va asigur ca informatiile primite vor ajuta la consolidarea parteneriatului pe care il dorim sa fie cat mai eficient in relatia cu clientii nostrii.

    De asemenea, doresc sa subliniez ca CEZ Vanzare nu incurajeaza practici ca cele descrise de dumneavoastra in cea de-a doua intrebare. Adresati-va cu incredere agentului alocat dumneavoastra, chiar si in cazul intreruperilor in alimentarea cu energie electrica. Misiunea lui in aceste situatii este de a va asigura interfata cu operatorul de retea si realimentarea in cel mai scurt timp posibil.

    RăspundețiȘtergere