In articolul anterior,
„Sa protejam natura si sa primim E-factura!” (http://cez-mirela-dima.blogspot.ro/2014/04/sa-protejam-natura-si-sa-primim-e.html),
un cititor al blog-ului a atras atentia asupra situatiei in care, din cauza
avarierii unor instalatii din sistemul de producere, transport si distributie a
energiei electrice, limitele normale ale parametrilor principali sunt
destabilizate, iar functionalitatea aparatelor, respectiv a utilajelor este
afectata.
Deoarece acest subiect este unul de interes general, va
propun sa parcurgem impreuna, in randurile ce urmeaza, mai multe informatii pe
aceasta tema.
Procedura referitoare la despagubiri datorate intreruperii
in alimentarea cu energie electrica sau variatiilor de tensiune, in general,
este aplicabila, in acest moment, doar clientilor casnici.
Motivul este legat de aspectele tehnice care tin de
complexitatea echipamentelor. Daca un client casnic utilizeaza o gama relativ
restransa de receptoare, a caror reactie la aparitia variatiilor de tensiune se
poate determina cu destula usurinta, in cazul clientilor industriali
instalatiile complexe fac foarte dificila, daca nu chiar imposibila, analiza
cauzelor defectarii de catre specialistii operatorului de retea.
Nu intotdeauna cauzele exclusive sunt legate de variatia/
intreruperea tensiunii.
De aceea, legiuitorul a stabilit ca, in cazul clientilor
non casnici, doar instanta de judecata care dispune de experti sa fie aceea
care poate stabili cauza prejudiciului si valoarea acestuia.
Agentii de vanzari ai furnizorului de energie electrica
sunt instruiti pentru a se asigura ca serviciile primite de clienti sunt
corecte si la un nivel de calitate cel putin egal cu cel impus prin standardul
de performanta. De accea, oricand serviciul de furnizare a energiei electrice
este afectat, adresati-va cu incredere agentului alocat dumneavoastra.
Inchei prin a va multumi
tuturor pentru interesul manifestat fata de imbunatatirea calitatii
serviciilor noastre si prin a va invita sa luati parte la discutii, pentru a
pune sub lupa si a dezbate perspectivele sectorului energetic romanesc. Asa cum am evidentiat anterior pe blog-ul
meu, un om bine informat valoreaza cati doi, iar un client informat isi poate
satisface cerintele si nevoile si poate avea exact ceea ce isi doreste.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu