vineri, 21 august 2015

Ce trebuie să știu când semnez contractul de furnizare a energiei electrice


În urmă cu aproximativ o lună Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei a emis și aprobat contractul cadru pentru furnizarea energiei electrice către clienții casnici și non-casnici care beneficiază de serviciul universal. Acesta este un bun prilej pentru actualizarea contractelor existente, atât din punct de vedere al noii legislații, cât și al datelor contractuale aferente clienților. Dincolo de a fi o obligație legală, actualizarea datelor aduce multiple beneficii clienților – informații personalizate, oferte avantajoase, poate chiar o interacțiune mai eficientă cu furnizorul sunt doar câteva dintre acestea.

Acțiunea de reînnoire a contractelor urmează să se deruleze pe parcursul a circa doi ani și pentru clienții CEZ aceasta constă în distribuirea contractelor precompletate cu datele existente în sistemul informatic, revizuirea datelor de către client astfel încât acestea să fie actualizate și returnarea contractelor semnate.
CEZ Vânzare va anunța în timp util cum vor fi distribuite contractele pentru a evita ca persoane străine de proces să contacteze clienții în numele nostru să îi determine să semneze documente care nu au legatură cu acțiunea de recontractare.
Am auzit deja de practici piramidale, care implică persoane din toate sferele de activitate și care pun clienții în situația de a-și rezilia contractele în vigoare, informațiile corecte și complete, atât de necesare în astfel de cazuri, fiind omise sau chiar denaturate.
De aceea, venim constant în sprijinul clienților cu informații noi și utile dedicând acestei acțiuni chiar și o pagină web. Clienții pot accesa www.cezinfo.ro și află toate detaliile necesare despre reînnoirea contractului. Mai mult decât atât, dacă optează să îți transmită datele de contact, le sunt oferite informații personalizate, inclusiv adresa celui mai apropiat centru de relații cu clienții CEZ în caz că au nevoie de consultanță față în față.

Toți specialiștii CEZ cărora clienții li se pot adresa sunt pregătiți să răspundă la întrebări și să ofere sprijin în cazul solicitărilor. Suntem alături de clienții noștri la fiecare pas, pe toată durata acțiunii de recontractare, și  dorim să le facem această trecere cât mai confortabilă.
Schimbarea furnizorului este un drept al tuturor clienților, iar informarea corectă asupra avantajelor și dezavantajelor ce decurg din această schimbare este o obligație a tuturor furnizorilor.
Chiar daca trăim vremuri în care timpul ne este potrivinic, ar trebui să ne rezervăm câteva momente pentru a citi cu atenție prevederile unui contract înainte de semnare, în special cele referitoare la drepturile și obligațiile părților.
Un lucru bine făcut de la început ne ajută să evităm probleme care apoi se rezolvă mai greu!   



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu